هیپ هاپ مستر | رپ | پاپ | متن | موزیک
تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت
117 - دانلود آهنگ جدید سهیل جامی بنام یادت رفت

دانلود آهنگ جدید سهیل جامی بنام یادت رفت

دانلود آهنگ جدید سهیل جامی بنام یادت رفت با بالاترین کیفیت

Download New Music Soheil Jami – Yadet Raft

ترانه: هادی زینتی , آهنگ و تنظیم: سهیل جامی , میکس و مستر: ایمان احمدزاده

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید سهیل جامی بنام یادت رفت :

یادت رفت خاطره بازیامون زیر بارون

چرا یادت رفت پرسه های شبونه تو خیابون

تو رفتی زیر پای کس دیگه نشستی

چه آسون پلای پشت سرتو شکستی

رفتی و دوراتو زدی بگو چی شد که اومدی

نگو یادت رفت که یه روز زیر همه حرفات زدی

رفتی و دوراتو زدی بگو چی شد که اومدی

نگو یادت رفت که یه روز زیر همه حرفات زدی

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید سهیل جامی بنام یادت رفت

♫♫♫♫♫♫

تموم درد من بحث عشق و اعتماده

این روزا دور من دروغگو مثل تو زیاده

زود رفتی و دیر به حرف من رسیدی

میون ما دو تا حقو تو به کی میدی

این روزا عاشقی خالی مثل گوله برفه

دوست دارم و میمیرم برات همش یه حرفه

حرفای خوب اولشم میگی میرم

اما آخرش عاشق یکی دیگم

رفتی و دوراتو زدی بگو چی شد که اومدی

نگو یادت رفت که یه روز زیر همه حرفات زدی

رفتی و دوراتو زدی بگو چی شد که اومدی

نگو یادت رفت که یه روز زیر همه حرفات زدی

دانلود با کیفیت 320 - 6.80 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 6.80 مگابایت

دانلود آهنگ جدید سهیل جامی بنام یادت رفت

دانلود با کیفیت 128 - 2.80 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 2.80 مگابایت

دانلود آهنگ جدید سهیل جامی بنام یادت رفت



نظرات مطلب

نمایش کلیه نظرات

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







درباره ما

به وبلاگ من خوش آمدید